Folosirea textelor şi a imaginilor de pe acest blog nu este permisa DECAT CU ACORDUL prealabil al organizatorilor acestui concurs. Moderatorul acestui blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii negative sau daunatoare imaginii finalistelor.
Daca doriti sa utilizati fotografii sau texte de pe acest blog va rugam sa scrieti la: bootsno7@gmail.com. Va multumim.

Thursday, November 27, 2008

Cum a fost cea mai frumoasa seara pentru Face of No 7...ne spune Georgiana



"A fost neasteptata si surprinzatoare, a fost emotionanta, dar cel mai mult a fost o seara fericita, poate cea mai fericita din viata mea.
Mi s-au indeplinit intr-o singura seara o multime de visuri: mereu mi-am dorit sa merg la Londra sau sa apar in reviste preferate si sa fiu un model pentru alti oameni. Acum, datorita unui concurs in care pe langa stres si emotii am trait si sentimente deosebite si foarte placute, mi s-a schimbat viata, mi s-au indeplinit cele mai frumoase dorinte. "

No comments: